torsdag, november 6

Musikk, flasker, feite katter og filmer

Nå lager Hilde seg blogg også. Åh - jeg er flink til å påvirke folk altså =D snoobarnet.blogspot.com.

Jeg har fått meg verdens beste smiliey: (er ikke det intresant kanskje?! og det er minst like interesant at jeg ikke klarer å skrive ordet interessant.)

I dag hadde vi fordypning i fritime. Det passa veldig fint - for da kunne jeg være flink å dra hjem og øve og rydde. Så nå har jeg vært litt flink i dag altså. Også skal jeg legge meg tidlig og høre på fiiin musikk :) Åneeeeeei, hvorfor er det alltid sånn at jeg tenker at jeg skal legge meg tidlig for å være utvilt de dagene jeg begynner ti på skolen dagen etter?! Det er jo meningsløst! nåååå.. Jeg savner mobilen min merker jeg, nå hadde jeg tenkt å ta bilde av stakkars lille katten min som er så tykk at hu ikke klarer å gå lengre, og den søte lille flaska mi som har fått i love u over hele seg, men NEIDA, akkurat da er mobilen min på reparasjon i "TRE TIL FIRE uker".

I dag hadde vi to timer på skolen og i morra har vi to timer. Skjønner ikke at vi skal rekke å få med oss hele pensum. I morra hadde jeg og Kristine tenk å ta oss en spontantur med tog til ettellerannet sted. Forrige gang dro vi til Hokksund og Kongsberg uten mål og mening, nesten hvertfall xP. Haha.

Siden i går har jeg hørt på masse musikk, var koselig å finne iPoden min igjen. Har hørt på litt ny musikk også - mye av andre folks favorittmusikk bla. Så nå har jeg planer om å se på alle favorittfilmene til folk, når jeg får tid, og når jeg får tak i filmer. Neste helg en gang skal vi se Big Fish hos Mathilde.
Har du noen bra filmer jeg må se?

6 kommentarer:

Anonym sa...

"The shining" !, "Zoolander" er det feteste filmen jeg har sett, noen gang!!, "The notebook" og "P.S I love you" grinefilmer de to siste altså :P

Anonym sa...

Duu!Hvordan endreer jeg fra rosa bakgrunn til sort? :D

Synneopsis sa...

Du må IKKE se "P.S. I Love You". Les boken istedet for filmen er blant de dårligste jeg har sett...

Filmer du må se er selvfølgelig Atonement (jeg anbefaler å ha store mengder nesepapir innen umiddelbare rekkevidde, og gjerne at du ser filmen alene eller med noen du synes det er greit at ser deg strigråte), Notting Hill, Wimbledon, Narnia Løven, Heksa og Klesskapet(Mr. tumnus og filmmusikk<3), The Devil Wears Prada/(stilige klær og de er amerikanere), og Tim Burton-ting, og du kan begynne å glede deg til jul, så se på Love Actually den er så søt<3

Og nå holdt jeg på å glemme en veldig viktig film, nemlig eventyr i new york. Den er en definitiv must-see.

Anonym sa...

Smileyen min sprer seg <333333333333333333333333333333333

Anonym sa...

Eventyr i New York :D og mye annet fint fra Disney.

Veronica sa...

=DD