onsdag, november 5

iPoden min er sulten

Jeg trenger mer musikk på stakkars utsulta iPoden min. Vel, den er vel strengt tatt hverken utsulta eller min, men søstra mi sin - siden min bare har 2Gb og hun hadde 29 sanger og jeg 678 tok jeg meg den frihet å bytte. Ja. Men mot nedlastning som jeg er har jeg ikke så mye annet enn de CDene jeg(og Eline) har, hvilket vil si en sånn cirka milliard Dream Theater og Foo Fighterssanger og endel Coldplay, Symphony X, og andre ting jeg ikke husker hva heter nå. Også noen enslige sanger av Emilie Autum, Apocalyptica, Maria Mena, Tori Amos, Ida Maria, Disney, Panic at the disco, Ansur, osv. Jeg liker å låne CDer av folk, heh, det har vel noen merka for si det sånn. For eksempel når Eline hadde med seg 19 stykker den dagen vi skulle kjøpe Kaizers biletter. Bare si ifra hvis du har noen du vil låne bort! =D
OG YAY FOR OBAMA!

Forslag til ting jeg kan mate iPoden min med?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Evanescence og Nightwish : D Men ellers hadde du mye bra hihi.

Synneopsis sa...

Du bør skaffe deg mer filmmusikk, det er alltid koselig. Kanksje du kan kjøpe noe The Nightmare Before Christmas-musikk? Corpse Bride? Det finnes sikkert der ute et sted i den store vide internettverdenen=)

Jørgen sa...

SKAFF DEG MARIT LARSEN OG MARIA MENA :D