onsdag, mars 11

J'aime le printemps

Nsb er gøy, igjen. I dag sto toget i ett kvarter på Asker før det slo seg av og kjørte videre uten lys gjennom to tunneler. Spøkelsestog, en halvtime forsinka. For endelig fikk jeg surra meg til å levere saxen på reparasjon i Oslo, så nå er det bare å håpe den blir ferdig før konserten.

I Oslo var det skikkelig vår! Varmt og sol og ikkenoe snø ♥ kjempedeilig. Så er det snart helg også, bare en hel dag med engelsk i morra (pluss fransk og samfunnsfag muligens) og to timer på fredag først. Denne helga har jeg faktisk noe å gjøre for en gangs skyld, rockeverkstedkonsert i Lier, kretskorpskonsert i Hønefoss ogogogog. Fin helg blir det hvertfall.

Visste dere at det bare er litt over 13 uker til sommerferien? Det er da ikke så lenge! (vi trenger ikke å tenke på at det er meldt snø i morgen...ææææææ)

3 kommentarer:

Synneopsis sa...

Når jeg tenker meg om så synes jeg det er en dårlig deal med bare tretten uker til sommerferien.Jeg føler for å gå litt mye på skolen nå, og ja, det er en rar og uvanlig følelse.

Elise sa...

Haha, typisk nsb :D
Vi liker vår, og 13 uker er faktisk ikke så lenge, emd tanke på at det er hele 9 uker siden juleferien (og det er ikke sååå lenge siden)

Anonym sa...

Ahh.. j'aime le printemps aussi :)<3