mandag, mars 23

Un autre défi

Jørgen og disse utfordringene altså. Men det er jo litt småkoselig da. Men det er ikke alltid så enkelt.
Jeg skal skrive seks positive ting om meg selv + legge ut et bilde av meg selv som jeg er fornøyd med, for så å tagge noen andre.
Bildet fordi det har oreokake på seg, det gule skjerfet, fine farger, Kristine har tatt det, og det var etter vi hadde vært på fin konsert i Kongsberg og spist verdens beste pizza.

- Jeg er ikke som alle andre.
- Jeg prøver å være snill mot alt og alle, miljøvennlig og spiser ikke døde dyr.
- Jeg er faktisk flink til å finne veien samme hvor jeg går, samme hvor rart det kan høres ut. (når man reiser så mye med folk uten det spor stedsans må man bare)
- Jeg er musikalsk.
- Jeg klarer å passe på meg selv (sånn til en viss grad iallefall)
- Jeg har klart å bli kjent med noen av verdens beste mennesker!

Og da utfordrer jeg Aina, Synne Helene, Marthe og Suzanne. Igjen :D

5 kommentarer:

Synneopsis sa...

Å nei, men den utfordringen er jo vanskeligere enn den forrige. Men jeg skal gjøre den en gang. Og senere i dag må jeg nok ha en bruksanvisning på hvordan jeg får den topp-kommentatorfolk-måletingesten til å funke, for jeg får det ikke til...

Eline sa...

SANT SANT ;D
også er du en FANTASTISK venn :D

Jørgen sa...

HØR HØR ELINE! :)
Koselig innlegg. Åh, jeg sprer så mye lys og varme!

Aina sa...

åå!:D helt enig:D, hør på Eline !! du er en fantastiskubergod venne =D

Kristine sa...

åååh, det bildet er så fint altså :D <3 dü ër söt, vërö-përö