tirsdag, april 14

Mardi

Det pågår visst en eller annen slags konkurranse om å kommentere mest, iallefall fra Kristine sin side (og Elise?). Men fremdeles er det Synne Helene som leder med 109 kommentarer, og Kristine klarte å hoppe fra 22 til 37 i går på en eller annen merkverdig måte, så dette kan jo bli morro (og lista på siden tøser en gang i blant).. Når jeg allerede leker med statistikk kan det jo sies at de tre sidene som flest har kommet til bloggen fra er bloggene til Synne Helene, Elise og Jørgen. Og at det har vært 672 besøkende fra Norge (og helst Drammen, Oslo, Kongsberg og Hokksund), men også 32 fra USA og 8 fra Angola og diverse andre rare ikkenorske land. Google Analytics er morro når man får det til.

Det var faktisk ikke så ille å stå opp i dag som jeg hadde tenkt, og skolen var litt koselig også, bortsett fra grinete vaskedamer og det at tirsdag er den dagen med verst fag i hele uka, gym, norsk, naturfag og geografi - yeeez. Nå har jeg vel egentlig mange mange mye bedre ting å gjøre enn å sitte her å spise godteri, jeg burde spise mat og øve og gjøre engelskpresentasjon og dra til NMgeneralprøve. Det skal jeg gjøre. Hvordan synes dere det var å komme på skolen igjen, og ikke si at noen av fagene mine er morsomme, for det er de ikke. :W Nå er det bare å glede seg til sommerferien, som er om under 9 uker, omtrent like lenge til som det er siden vinterferien! Sommerferien blir fin den! USA, Danmark, også skal jeg kanskje flytte ut en gang før skolen begynner igjen! :D

24 kommentarer:

Kristine sa...

:D den lista di bare tøser den! nå som jeg har vært så flink til å skrive kommentarer :(

Kristine sa...

og det er 8 uker til sommerferie :) det blir fantastisk altzå!

Kristine sa...

også håper håper håper jeg at jeg får meg jobb og at flyttinga blir noe av :D

Eline sa...

ah, skole! herlige greier det der azza!
Og veldig hyggelig med tøsete lister :D

Aina sa...

Jeg syns det var litt så kos med skole igjen jeg og =D

Elise sa...

Skole er ålreit første dagen etter påske.
Tenkte det passa å gni den inn at jeg er ferdig på skolen ti over ni i morgen!!!! :D:D:D:D Og tøsete lister er fint.

o= bersh

Synneopsis sa...

Kristine!!! Du kan ikke dele opp en kommentar i tre deler bare for å klatre mot toppen og skyve meg ned fra førsteplassen!! :@ :P

Og snart er det sommerferie, det blir fint og trist... :)

Og vi hadde verre fag enn deg i dag vil jeg våge å påstå; matte(første time etter ferien!!!), gym (som var overraskende morsomt), norsk (jeg er ikke ferdig med prosjektet enda, og var redd for å bli busted av gruppemedlemmer...) og tysk! Tysk med bare grammatikk faktisk. Om sterk adjektivbøyning. Og nå merker jeg at jeg nesten har skrevet et helt lite blogginnlegg som kommentar. Det er fordi jeg prøver å utsette det uunngåelige, nemlig at jeg må åpne worddokumentet med norskanalyse av en myte, og faktisk skrive litt mer enn den overskiften som er der...

Hva er greien med å skrive "tøser"? Merkelige mennesker, merkelige ord=)

Og, og og, jeg håper dere får flyttet ut, det blir sikkert koselig. Og så oppdager dere hvor mye dere går hverandre på nervene... =D

Kristine sa...

Synne

Kristine sa...

jeg

Kristine sa...

skal

Kristine sa...

ta

Kristine sa...

deg

Kristine sa...

igjen

Kristine sa...

moahahaha

Kristine sa...

:D

Synneopsis sa...

Du er et ondt og utspekulert lite vesen med skumle øyne!!! Det kan da ikke være lov?! VERONICA!!
Haha, jeg skal sladre på deg? Hun ser det jo her uansett...

Kristine sa...

du ditt bajsebarn (:
ordbekrfetelsen er JADEFRO, det minner meg om deg...for du er nemlig ganske SKADEFRO

Hildee^^ sa...

Oo :) flytte ? stili :)

Synneopsis sa...

:@

Haha, bloggkommentarkrangel.

Hva gjør man ikke for å slippe å sitte med norsklekser...

Kristine sa...

æsj, ikke minn meg på norsken da..har jobba så hardt for å fortrenge den hele dag jo (:

Veronica sa...

Galinger! Der var kommentarrekorden per innlegg slått iallefall! Og, kanskje man ikke skal deele opp alle kommentarerene?? hihi, söte er dere iallefall :P

Synneopsis sa...

Koselig å gi deg en kommentarrekord=D

Jørgen sa...

Det er jo ikke noe gøy å få så mange kommentarer når det bare er av to mennesker. Da mistes liksom litt av poenget.

Veronica sa...

Jaa, nettopp. Kristine og Synne er litt småteite x)