torsdag, mai 28

Des animaux

Jeg har fått gjort utrolig mye i dag synes jeg, det er fantastisk fint å slutte halv tolv når vi har fri i fordypninga! Det eneste jeg ikke har fått gjort ennå, det er selvfølgelig det jeg skulle bruke dagen på, geografi og norsk og samfunnsfag og engelsk. Innleveringer og presentasjoner er morro. Derfor sitter jeg her og drikker altfor varm te og blogger. Noe jeg mer eller mindre har blitt avhengig av, te og blogg.

Såklart må jeg klage litt mer, jeg har fått vondt i ryggen av trampolinebygging og hopping og sekkebæring og øving i feil stilling, og armen liker ikke å spille Brilliance i riktig tempo, da får den vondt i protest. Men jeg har iallefall fått somla meg til å øve litt ordentlig for en gangs skyld, kanskje fordi jeg nå øve siden jeg skal spille på konservatoriet i Århus i helga? Hva sier jeg, man jobber bedre under press. Dagen før en prøve, uka før konkurranse, en time før man skal levere inn innleveringer.

Pusepusene har vært ute i dag, fantastisk syn når de er redde for gresset. De er faktisk tre stykker ennå, selv om de aldri er tre på bilder.
Photobucket

Photobucket

Photobucket
Bier er litt puser de også, iallefall når de sitter på en blomst som matcher bloggen min.

Jeg skal toge til larvik i morra jeg, også skal jeg båte til Danmark, også skal jeg toge tre forsjellige tog i Danmark, og busse en buss som har slutta å gå for en time siden når vi kommer dit vi skal halv to om natta, og Andras må virkelig følge oss da. Også må Aina ikke rote seg bort igjen, vi to på tur, alltid spennende.

Også vet jeg at plankene i bakgrunnen er litt psykedeliske og liker å flytte på seg, jeg vet det, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få dem til å slutte med det, så jeg lar dem holde på jeg.

4 kommentarer:

Aina sa...

Jaa de plankene var litt frustrerende :W
Åå sötepusebabiene daa! bien var litt söt♥
Jeg skal ikke rote meg bort, det skal jeg bare ikke!
jeg er enig, jeg jobber også bedre under press egentlig, det er først nå jeg øver ordentlig til franskprøveeksamen (:

Kristine sa...

pusebabyene er digre jo :O <3

Jørgen sa...

det er en humle!

:D:D:D:D:D:D

sommer, grillings, partyings og... flyttings? :D <3

Nora Alexa sa...

Det er ikke en BIE x( Det er en schempechøt humle :D
Og kattepusene var helt nusselige <3