onsdag, mai 27

Nouveau ☁

Sånn går det når man har litt for mye å gjøre i fritime og engelsk. Nytt tema på bloggen, og helt selv! Skjønner ikke at jeg gidder å bruke så lang tid på å endre bakgrunn og farger og headere og lage alt litt mer annerledes. Jeg blir litt redd av meg selv noen ganger. Egentlig skulle jeg lage sommertema, men det ble visst ikke så mye blomster. Men, hva synes dere da? (også er jeg litt glad for at jeg klarte å fjerne den stygge navigasjonstingen øverst på siden, bare med en liten kode, her)

Bloggen min savner alle kommentarene den fikk en gang. Det er faktisk ikke så farlig å skrive en liten kommentar, men det betyr så mye!

Og så det er sagt, JEG ER FERDIG MED NATURFAG! FOR RESTEN AV LIVET! Prøven gikk faktisk ganske bra også. Jeg er lykkeliglykkelig! (og ikke prøv å minne meg på at jeg kan komme opp i muntlig) Egentlig er jeg ferdig med ordentlig matte og kanskje samfunnsfag også, får ikke hatt matteprøve på fredag, og rekker ikke å ha foredrag før etter karakterene er satt. Dette er en fin dag, fin dag. Når jeg kommer hjem må jeg spise opp Sverigegodteri og bli feit også, ute i sola, og gjøre litt geografi og øve litt sax og engelsk og pakke og. Plutselig ble alt så mye finere. Ferdig med det meste som er ille (bare to geografi-innleveringer og engelskfremføring og samfunnsfagfremføring og slikt, okei da) Vi fortjener ferie og sol nå synes jeg, virkelig.

6 kommentarer:

Synneopsis sa...

Jeg mener selv jeg er flink til å kommentere, så det funker ikke å provosere meg til jeg gjør det:)
Svergiegodteri er godt, jeg og Vilde har spist opp mitt allerede (kjøpt fredag(!)). Jeg har nesten forelsket meg i utropstegn i parenteser, jeg lever nesten for dem. Jeg er ferdig med geografi for en stund, siste prøven i dag, men naturfagsprøven er ikke før på fredag, og jeg merker at jeg gruer meg. Du må ikke leve på oreoer i USA! Når man spiser for mye av noe går man lei av det etterhvert, noe av det samme som skjer når man hører favorittsangen sin litt for mange ganger. And oreos are way too good! Men nå må jeg gjøre lekser og samtidig mase på den lille stakkars søsteren min til hun jobber med tyskoppgaven sin, tysk prøvemuntlig... Det er bare 12 skoledager igjen! Det er deilig det. Og nå har jeg skrevet en lang kommentar:)

eirinsurr sa...

O finefine design. Tror du har noen mega skills i html-koder eller noe sånnt. Lær meg! Btw: fikk ekstremt deja vu da jeg leste det om naturfag. Prikk likt en samtale jeg hadde med jørgen. Hvis jeg kommer opp i eksamen, dør jeg... det vil jeg veldig ikke!

Elise sa...

Fint design!! :)
Jeg er snart ferdig med matte og fransk jeg, det gjør ikke så veeeeldig mye egentlig :P

o= enlof(f?)

Aina sa...

Liker det nye designet, enkelt og sött! (:
Hihi, så fiint du har det daa ♥, dagene mine er litt for mye prøver syns jeg, men jeg har fryktelig mye fri denne uken oog for ikke å glemme at jeg og Kristina bare greide å lage 11minforedrag istedet for 20min, hehe. Naturfag ferdig for alltid, nesten :D? åå heldigeheldige♥
♥♥

Mathilde sa...

Synes egentlig du er litt heldig som slipper å ha matteprøve. Jeg hater derivasjon og alt det tullet. Dessuten ble kalkulatoren min syk og døde i går ettermiddag:(
Takk for lånet av din forresten! Det var livredning!<3

Og det nye designet på bloggen din er kjempefint, men lettere psykedelisk.. Er det bare meg eller flytter plankene på seg?:S

Synneopsis sa...

Glemte jeg å si at jeg likte det nye designet? Eller førsteinntrykk var "Planker ikke beveg dere, jeg er svimmel fra før!!!", men så fant jeg ut at jeg sikkert kan venne meg til plankene, de var jo ganske kule:)