mandag, juni 1

Trop de soleil

I dag har sola virkelig slått ut håret, og jeg tror ikke jeg tåler sol. Huden min er helt rød og brent og det ser ut som jeg har fått soleksem igjen. Jippi. Jeg som er så nazi på solkrem. Men skille har jeg iallefall, riktignok rødt/hvitt. Og jeg har bada altformye i 32 grader klorvann på hytta. Hva skal man med fjorden?

Århus er en fantastisk by, Danmark er ett finfint land. Jeg skal virkelig bo der om to år, virkelig! ColorLine er slemme, nå har de flyttet kaia til danskebåten uten å si ifra til meg, så jeg og Aina måtte løpe langt for så å haike for å komme til båten fra toget, han mannen reddet virkelig dagen! Selv om vi nærmest ble drept av moren til Aina for at vi kunne blitt kidnappa og voldtatt.

Nå har jeg vært på picnik i Danmark med Aina og Anja og jeg har drikki verdens beste appelsinjuice og blitt verdensmester i bruk av dansk kollektivtrafikk og prøvd å se dansk solnedgang og sovet to mennesker på verdens minste madrass i verdens minste hybel og drukket god te og ungarsk vin fra merkelige (kan de ha vært rene?) glass og kanskje sett Andras for siste gang, iallefall på noen år, han skal visst ikke studere musikk lengre. Og det blir nok aldri noe mer Aqva-kvartetten, noe som er kjempetrist!

Photobucket
Vi var på en måte de siste igjen på ColorLine-terminalen
Photobucket

Og se, New Moon traileren! (uffda, jeg har en dum uvane med å endre innleggene etter jeg har posta dem)

4 kommentarer:

Jørgen sa...

HAIKA DERE?


FY!

Aina sa...

Hihihi,åå jeg elsker Danmark egentlig ♥

Elise sa...

Danmark er fint :D
Og Larvik er en tullete by som jeg også tilbrakte litt for mye tid i på fredagen siden jeg sovna forbi Sandefjord som jeg egentlig skulle av på :P

eirinsurr sa...

min ønskedrøm er å flytte til Danmark og bli 16-18 for alltid.