mandag, mai 4

Oui...

For første gang på ett halvt år omtrent sitter jeg hjemme klokka fem, på en mandag. Vanligvis sitter jeg å spiller kvartett på denne tiden, men i dag er deler av kvartetten i Bodø, så det hadde blitt vanskelig. Jeg orka heller ikke ha sangtime i dag, for jeg hadde nemlig disse fine planene om å rydde rommet mitt, noe jeg starta på i går. Jeg har ikke fått gjort mye heller, flytta kattunger og pokaler og bøker, og sitti ute på gresset og malt speilet mitt med maling som bør brukes før 11.03.2003. Merker at dette ikke kommer til å gå særlig bra, spesielt også fordi jeg nå sitter her og blogger og spiser sjokolade... Rommet mitt lar seg ikke rydde, uansett hva jeg finner på. Kjenner at det å flytte ut frister så mye mer og mer! I byen, fine huset, hele andreetasjen, ha hagen full av frukttrær og bær og masse picnikplass, å kunne sykle overalt, slippe å være avhengig av kollektivtrafikken og bo sammen med fiiiiiiine folk. Jegviljegviljegviljegviljegvil! Må bare snakke litt med bestefar først.

Puuuuusebebiene har blitt megastore, de veier dobbelt så mye som de egentlig skal!

Eirin og Kristine likte veldig godt å sitte på firehjuling, selv om det visstnok var harry.

Mobilen min begynner å streike igjen merker jeg, kameraet er absolutt ikke hva det engang var!

Btw, noen som vil ha marsvin? Har ikke tid til de, og kan ikke ta de med hvis jeg flytter.
Så var det norsktentamen i morra, og kortekorte dager resten av uka! Fine uka, og fine helga med prøvespill, bursdager, kino, storbandøving og kvartettøving. Hvordan får jeg tid til alt? Jeg overrasker stadig meg selv. Bortsett fra at jeg ikke er noe flink til å øve lenger. Men det skal jeg bli, nå er det tid for å øve på de nye psykostykkene og finne noen fler. Yeey.

4 kommentarer:

Synneopsis sa...

Jeg skjønner overskriften! Det er vel fint å bare ta en pause litt innimellom, så lenge man husker å forberede seg til norsktentamen. Og jeg har kjøpt meg Twilight på dvd!!! =)

eirinsurr sa...

dæggern å kule vi var på den firhjulingen. Men ja, det er harry med firhjuling i stedet for moped, og særlig når den har wunderbaum( aner ikke hvordaan det skrives) på hver side:o

Hildee^^ sa...

åå... Firhjuling <3

Anonym sa...

Takk for hjelpa med det bildegreiene forresten! =D

Men du mener vel ikke at du faktisk har LYST til å flytte til byen =O

Og de marsvina... kan du ikke bare steke dem og spise?:)

Hilsen Anders som ikke gidder å logge på blogge identitetshit!