onsdag, mai 6

Je voudrais une nouveau caméra!

De to siste dagene har jeg gjort utrolig mye på lite tid, tror jeg. Det føles nesten som om det har gått fire dager, ikke to. Tentamen og skogtur og kake som inneholder en halv kilo sukker og jordbær og Kristine og husker og skogsbarnehage og Stordammen og kattepuser og Aina og solbriller og mediantene til tonika og funksjoner i dur og moll og harmonilæreanalyse, og kort skoledag og St.Hallvard og Elise og folk man ikke har sett på leenge og mongointernett og dramasal og Hannah Montana the Movie og Eline og Jørgen og Anders og Eirin og Synne og Åshild og dansing og synging og skogtur hjem fra bussen og te, masse te. Good days.

Og jeg skal SÅ kjøpe meg kamera, ordentlig kamera, helst en babyspeilrefleks jeg kan ta med meg overalt! Det hadde vært ganske fantastisk. Jeg likte å leve på mobilen min og kameraet der, men når den har falt i bakken sånn omtrent 47 ganger, da er det ikke like morro lenger. Bildene blir stygge også. Blææææh. Je voudrais beaucoup d'argent! Jeg skal bli rik, kjøpe alle de fine kjolene og hattene og alt, og en liten kamera og en stor, og en ny mobil og hybel og enda ett piano og saxofoner og masse fin mat og teroser og morsom te og alt jeg vil ha. Det skal jeg, selvfølgelig skal jeg bli rik.

Jeg, og såvidt Aina, spiste maaaasse is før BarrattDue (se på meg 'a, galing!)

Jeg og Kristine gikk tur i skogen, og fant naturbarnehagen!

Kristine tok av, sånn bokstavelig talt

Selvfølgelig ble det ikke noe bilder fra i dag, TØSEMOBIL. Hannah Montana var faktisk litt fint! Og vi dansa, og dansa og sang og tok bilder og hoppa rundt. Åååå, jeg vil ha kamera jeg skal ha med meg overalt, jeg liker bilder. Vet du, jeg spiste faktisk to epler og en tomat på kinoen, drakk altformye vann og spiste bare en bitteliten rar sjokolade. Onsdag, som er godteridagen for småsjiraffer som meg! Uff, i morgo må jeg få øvd, slutter tross alt halv tolv på skolen, kan ikke skylde på lite tid da gitt. Nå skal jeg drikke litt mer te og danse litt rundt omkring og lese finfine geishaboken, og legge meg tidlig. (Merker at jeg har altfor mye energi her jeg sitter og skriver)
Sov godt, sjiraffer og giraffer og sebraer og zebraer og söte folk ♥

7 kommentarer:

Eline sa...

Fine fine dager :)
Og du er veldig flink til å skrive, Veronica! Morro å lese :D
God natt til deg og :)

Synneopsis sa...

Når du blir rik, da vil du vel spandere et kamera på meg og? =)

Anonym sa...

Jeg elsker speilreflekskameraer, det er min største og søteste drøm å få skaffet meg!! :) Jeg kunne ønske jeg også hadde hatt en så fin uke som deg. <3

eirinsurr sa...

ja, hannah montana var ikke så ille, særlig ikke med herlige folk og nesten ikke mennekser i salen. Ja til dansing i kinosalen og beine på sete foran!

��Radio Mihalis Thalassis - Athens Greece sa...

Welcome.Michalis-Χαλκίδας

Aina sa...

hihi, jeg spiste is jeg og!! (:
men nå skal jo jeg få meg speilrefleks og det blir koselig (:
Også så fine to dager som virker som fire da gitt (:!

Anonym sa...

Ett spørsmål! hvilken bloggmal bruker du?
<3