fredag, mai 15

Hier

Torsdag. Trekking til skriftligeksamen og få tilbake engelsktentamen og Jungelboka med klassen og pizza med klassen og tog og Sandvika med mamma og mormor og Rebekka, og fine kjolene og Edith Piaf. Og mobilen min har blitt helsefarlig. Nå får man elektrisk støt hvis man tar bilde med blits, veldig morro altså. Stygge mobil, nå må jeg levere den inn igjen.

I kveld skal vi på picnik, småstor picnikpicnikpicnik. Ikke bare meg og Kristine, flere fine folk. Picnik er fantastisk.Photobucket
Engelsktentamen, jeg dør!Photobucket
En del rømmedressing spiste jeg da på en måtePhotobucket
Det beste av de stygge bildenePhotobucket

Mystisk synsk trollmann leser tankene dine synes Mathilde og Synne Men det funker, tenk på en person og den finner det ut. Alt fra Emil til Alexander Rybak!

5 kommentarer:

Synneopsis sa...

Du fikk samme på engelsktentamen som meg ! :)
Hva betyr overskriftene dine? På tysk betyr "hier" her :)

eirinsurr sa...

jippi for picnik! æ ska værra med nemlig! misunner deg tentamenen din.. har ikke får til bake enda!

Eline sa...

Du fortjente den karakteren! Den var syk bra skrivi :D
og picnikk blir fantastisk :D

Elise sa...

Kjempebra engelsktentamen. Karakteren var virkelig fortjent :D
Piknik blir kjempekoselig!!! :D

Aina sa...

å jeg elsket bare den engelsktentamen din altså, söte♥ ♥!
Picnik var kjempe koseliiig!♥