onsdag, mai 13

Un autre mercredi, sans l'ècole

Nå har bloggen min offisielt gått fra å være fylt av altformange ord til å være fylt av altformange bilder. Bilder sier jo mer enn tusen ord, så kanskje det er altformange tusen ord nå istedet, okei, den var...fin. I dag har jeg altfor dårlig humor og skyene er altfor pene og ser ut som kuer med lange halser og geiter og haner med hoggtenner og monstre og måker og mygger og hunder og katter og marsvin og bare skyer. Også er det jo aldri en picnik med meg og Kristine uten masse tullete og rare propellfly som flyr lavt og mæwer og bajskorv og kuken og kukens mamma og sol og søl og grønt teppe. Og rød neglelakk tre meter utenfor neglene og oppover armene og rundt på fjellet og gresset og fingeravtrykk overalt. J'aime picnik.

I dag har jeg ikke vært på skolen engang, for kvartetten spilte på Radisson og jeg gadd virkelig ikke å dra på skolen for å ha en time og fritime halv ti til 12! Så for en gang på en måned har jeg sovet lenge, fantastisk. Og nå har jeg begynt å mate kattungene for hånd også, for mammapusen har blitt altfor tynn og babypusene altfor store. Så nå sitter jeg med tåteflaske og må blande kattemelk som lukter rart og mate små pipende pusepuser som klatrer på meg. Veldig koselig, litt slitsomt.

Vi satt i en time på ett rart rom med brus og frukt og vann og noter og masse saxofoner
Også hadde jeg min egen lille picnik på vei hjemPhotobucket
Innerlomma mi ville ikke samarbeide og innholdet slang seg ned på bakkenPhotobucket
Jeg fant etttkjempefint tre (jeg må lære meg dette med et og ett)Photobucket
Picnik!Photobucket
Altformye is for to, eller ikke, den ble borte iallefallPhotobucket
TulletePhotobucket
..og istePhotobucket
Kristine ♥ og mange røde neglerPhotobucket
Det var halo rundt sola, og regnbue
Photobucket
og solbrillePhotobucket
Way to many pics?

3 kommentarer:

Elise sa...

Bilder er koselig da :D

Synneopsis sa...

Akkurat passe med bilder, eller kanskje til og med for få? Det blir aldri nok bilder.

Ååå, jeg ville ha engelsk skriftlig!

��Radio Mihalis Thalassis - Athens Greece sa...

Good morning. Eftichia and wish health, hello Michalis