lørdag, mai 16

Vendredi

Jeg og Kristine spiser frokost, og DET ER SMULER I SMØRET.

Nokså innholdsrik dag i går. Picnik og picnik og picnik og picnik og pusebebisser og alver og og lekeplass og snurrehusker og mat og picnik og Kristine og Elise og Jørgen og Anders og Eline og Eirin og Aina og Kristian og Synne og Synne og Hilde og Theo og picnik og sjokoladeis og te og soyapølser og foccacia og prompepølser og marshmallows og sånne ting.

Jeg møtte Aina i byen etter skolen, og vi så helt like utPhotobucket
Også var vi på picnik, da
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Jeg elsker noen av de bildene. Likevel er det ikke jeg som har de beste, og fleste heller.

4 kommentarer:

eirinsurr sa...

koselig picnik!:D men litt skummel hjemtur, heeh

Synneopsis sa...

Jeg likte å ta bilder med mobilen din jeg :)

Har du sett mp3-spilleren min noe sted? Finner den ikke :(

Eline sa...

Koselig picnikk :D må gjentas SNART!!

Elise sa...

Kjempekoselig piknik :D
Enig med Eline, vi må gjenta snart !! :)