mandag, mai 18

Je m'endors, je perds la lutte contre la fatigue et la somnolence et la fatigue

Jeg sovner. Geografi og engelsk er kjempegøy når man så vidt klarer å holde øynene åpne. Jeg klarte ikke å stå opp i dag, og halsen min er kjempesyk og vond og man blir ødelagt av å marsjere en hel dag, som jeg og mange andre gjorde i går. Allerede før jeg starta var jeg sliten, for gal som jeg er sykla jeg til hytta på lørdag, sykla over 20 kilometer og brukte bare en time. Jeg må ha undervurdert meg selv veldig, kanskje jeg kunne fått en helt annen karakter i gym. Men bryr jeg meg så veldig, nei.

Også er jeg litt glad. Norge vant MGP (og jeg har fått en haug meldinger fra BarrattDue om at vi måtte dra å møte Alex på flyplassen) og 17.mai er litt fint OG jeg skal flytte på hybel med Jørgen og Elise og mest sannsynlig Kristine til sommerferien! Hihihi, nå var jeg ikke så trøtt lenger likevel. Blogging er fantastisk.

Se på korpset mitt, faktisk det største korpset i går! Og vi var ganske flinke til å marsjere også, det hadde jeg aldri trodd egentlig. Snill som jeg er måtte jeg stjele bilde fra Eline :P

4 kommentarer:

Synneopsis sa...

17.mai! Jeg har vondt i bena, og den dumme bussen kom jo aldri da vi skulle hjem. Men en fin dag!

Aina sa...

JEG BARE ELSKER DEN NYE HEADEREN DIN, SÖTE!♥ ♥ ♥ ♥

Synneopsis sa...

Søt, men litt småmerkelig header. Kan jeg gi konstruktiv kritikk uten å bli utestengt? Jeg prøver, men unnskyld på forhånd. De gule prikkene ødela på en måte litt, men jeg vet ikke hvorfor. Kanskje du heller burde forsterke at dere hadde på dere de samme fargene ved å gjøre fargene mer tydelig? Jeg vet ikke helt hva jeg snakker om, og jeg kjeder meg nesten ihjel ved å sitte her i naturfagstimen. Takk noen for at internett finnes:)
Og Julie og Adthe på hver sin side av meg prøver seg på morsekode, men jeg tror ikke det funker helt altså. Oi, shit, nå må vi plutselig svare på oppgaver som vi liksom skal ha jobbet med til nå...

Mathilde sa...

All ære til deg som faktisk sto opp på 17. mai, imotsetning til undertegnede..
Uansett så er du dypt savnet på skolen, så ikke vær så syk at du ikke kan komme i morgen, værsåsnill?
Dessuten skal vi ha en dustete aktivitet i gymmen, og hva skal jeg gjøre dersom du ikke er der og kan hjelpe meg å gjøre narr av den?