onsdag, mai 20

Le Danemark à demain!

Jeg er fortsatt syk, og i dag har jeg blitt tvingt til å kjøre bil på en parkeringsplass omtrent midt i skogen. Men jeg må innrømme at det var litt morro, automat vettu! Alt blir så mye bedre når man slipper å tenke på å gire og leke med clutchen og slikt bajs.

Nå sitter jeg her med oransje pollenflekker i ansiktet, kastanjer har utrolig pene blomster - og de lukter godt. De ser ut som små miniorkideer, som jeg egentlig tok bilde av. I morgen skal jeg til Danmark med storbandet. Vi skal kjøre buss i 9 timer, 9 timer! Trodde ikke det tok så lang tid til Københanvn? Og i dag har jeg vært på restaurant (det høres da mye bedre ut enn Peppes, og vi skulle egentlig på indisk altså) med en gjeng søte mennesker og jeg har vært på hytta og jeg har spist altfor mange iser, men halsen min trenger is, helt sant, og den må bli frisk. Selv om ingenting hjelper mot virusinfeksjon. Blablabla. Dere får ha det fantastisk fint i Norge når jeg er borte, dere søte som leser blogga. Hva skal dere gjøre da da?

Är vi inte söta?Photobucket
♥ Je l'aimePhotobucket

2 kommentarer:

Synneopsis sa...

Jeg vil også til Danmark! Der snakker de koselig og har poteter i halsen alle sammen. Eller ikke poteter en gang, kartofler er det de har. Dessuten har jeg igjen noen danske penger siden jeg egentlig skulle mellomlande på Kastrup på vei tilbake fra DC, men jeg endte visst opp i Tyskland istedet (hvor de også tar danske penger faktisk). God tur! Ha det fint i ni timer på buss. Jeg husker jeg leste ut en hel bok sist gang jeg måtte ta en så lang busstur, og jeg tror det var fordi jeg nektet å se på Lange flate ballær. Ugh, fredriksstaddialekt, ikke noe vondt om fredrikastadere eller andre østfoldinger, men den dialekten er ekstremt uvakker. GOD TUR! Nå skal jeg sove, for jeg vil stå opp tidlig i morgen selvom jeg har fri...

Synne G sa...

God tur til Danmark!! :D
kanskje litt seint å si det nå, men bedre sent enn aldri :p
du er heldig da, slipper skole og greier!!