mandag, mai 11

Voyons

Jeg skal virkelig kjøpe speilrefleks! Se på finefinefine pusebildene Aina tok, og kakebildet med mitt fantastiske kamera, det er en liten forskjell? Og plutselig mente mammaen min at hun kanskje kunne betale halvparten eller noe, kanskje fordi jeg skal ha trykk&foto som valgfag neste år, men. Jippiii! Tenk hvis det da, jeg hadde jo ikke gjort annet enn å ta bilder tror jeg. Fantastisk fantastisk.

Gærne småunger som prøver å svømme i 1cm iskaldt vann (se broren min poser 'a)


I helga har jeg spilt flere timer hver dag. Kvartettøvelse på fredag der jeg og Daniel og Julie skulle spille med Eli-Marie (læreren vår) som vikar for Aina, og vi endte opp med å le og le og le oss til døde i en time. Gjett hvem som lo mest, den eldste. Også har det vært BarrattDue-prøvespill med kvartetten og bussfortog og speilreflekskjøping for Aina og Kristine hadde bursdag og Tuva feira bursdag og storbandøving hele søndag og bygging av badebassenget igjen på hytta og søtepusebebier som ikke får nok mat lenger. Og nå sitter jeg og har engelsk og klarer ikke å uttale noenting. Ææh.

Monsterkake, bajsekake, alt ettersom
Pusepuser

7 kommentarer:

Synneopsis sa...

Nydelige små pusekatter :D

Aina sa...

speilrefleks er kjepe fiiiint (: : D<3

Elise sa...

Søte pusebabyer :D:D

Jørgen sa...

Jeg vil også ha speilrefleeeeks. Faen, altså. Jeg vil også. Bæsjekaka har jeg hørt om, hihi!

Og du skriver så morsomme setninger fordi det er ingen kommaer også masse oppramsing og det er på en måte din måte å skrive på og jeg digger at du skriver sånn fordi det nesten blir en slags kunstart som man ikke helt forstår seg på men forstår seg på allikevel. Fine Veronica. Jeg savner deg!

Sandra jeeenta sa...

Jeg smmeeelter hver eneste gang jeg ser de bildene!! Seriøst fin blogg vero.. U should teach mee some tircks.

Sigrid sa...

Jeg vil å ha sånn basseng i hagen:P
speilrefleks også for den saks skyld, heldiggris :)

Synne G sa...

bajskake :D hahah
vi er flinke! xD