torsdag, juli 30

Mieux

Endelig. Nå er det bare fryd og gammen med hybelen snart. Jeg sitter her og spiser vaniljesaus med melis og rips. Alt skrotet og de gamle tingene som var overalt for et par dager siden er på loftet og i søpla. Det største problemet nå er at senga som skulle vært på Elise sitt rom er hele 3 cm for lang. Familien til Jørgen er altfor snille, så nå har vi to tver og vi hadde to komfyrer og vi får kjøkkenbord og sofa og muligens kanskje en oppvaskmaskin og og og. Hihi. Jeg elsker hybel, også slipper jeg søstre som stjeler klærne mine og brødre som ikke vil spise fordi man ikke har på seg bukse.
Photobucket
Flate "donut"ferskner fra USA og Benjamin, Jørgen og Anders, det er morro å flytte.
Photobucket

Ellers skjer det ikke så fryktelig mye interessant. Skjer det egentlig noe interessant for tiden? Her sitter jeg og blogger mens jeg snakker med Kristine som loker på bajs.no. Innholdsrike liv.

2 kommentarer:

Elise sa...

Jeg gleder meg kjempemasse til å flyttte inn !! :)
Det om senga har ikke jeg hørt noe om!:O

Synneopsis sa...

Håper du husker at Hilde og jeg krever en guidet tur i hybelen din:)