torsdag, september 24

Beaucoup

Jeg har lyst til å ta masse fine bilder. Jeg vil finne igjen kameraladeren min. Også må jeg få meg litt mer selvdisiplin til å gjøre ting jeg har lyst til. Jeg har lyst til å oppleve noe spennende. Kan det ikke skje noe litt dramatisk og fint og gøy snart? Håret mitt har litt lyst til å få seg en ny farge også, og jeg er enig med det, for jeg er litt lei av det, men jeg aner ikke hvordan. I høstferien skal jeg egentlig ingenting heller, bare på DreamTheater-konsert og hotelltur med familien ett eller annet sted oppe i Gol eller Geilo eller noe. Også har jeg lært meg selv å spille litt fiolin, og jeg klarer å spille skalaer og små ting. Og tiden går kjempefort nå, og snart er det vinter og jul og alle blir 18år. Høstferien kommer litt for fort også. Jeg merker at dette var ett teit og uinteressant innlegg som ikke kommer til å få en eneste kommentar. Hva er det jeg gjør feil?

Det er mye jeg har lyst til. Hva har dere lyst til, og hva skal dere i ferien?

3 kommentarer:

Aina sa...

jeg har lyst til å farge håret blondt eller mørker brunt og jeg har dobbelbukket hele høstferien nesten x)

s sa...

Åh, takk, søte:)

Jørgen sa...

Fine, søte, herlige deg. Du er rar.
LONDOOON!
Savner deg!