tirsdag, september 29

J'ai seul, pas plus

Hei, jeg sitter i kanten av bildet og har farga håret

Jeg har gjort litt av hvert i det siste,
jeg har spist verdens beste vegetarlasagne, sammen med verdens beste Anders

jeg har hatt verdens beste picnik sammen med Eline, og vi ble altfor mette
[og det bildet hadde ikke lyst til å laste seg opp]
jeg har vært på verdens beste konsert med Dream Theater, og Opeth, og Bigelf og merkelige Unexpect

jeg har spit verdens beste is, av ekte bringebær og vanilje

jeg har klatra opp verdens teiteste 15 trapper i skistadbygget, og ned igjen, sammen mer verdens beste Kristine, og jeg har bilder fra hver etasje

jeg har tatt verdens beste bilde av Anders og en smerte

nå har jeg besøk av verdens beste Sigrid


og i morgen skal vi på secondhand-shopping i oslo med verdens beste mennesker, minus noen som er andre steder og jobber og sånn.

8 kommentarer:

anonymneidabaretullaeregentligjulie sa...

det var laaaaaaaaaaaaaaangt baaaaaaaaaak, men ellers enda et koselegt innlægg. DET MÅ SIES!! :):):):)):):):):):

s sa...

kjøp sjokolade!:)

Jørgen sa...

KOMMENTAR

Jørgen sa...

..og jeg savner deg.

Mathilde sa...

Fin hårfarve! :P Sigrid så litt creepy ut, da.. ;)

Kristin sa...

da er blogg vs blogg igang, kom og se om du ble en av de heldige og ikke glem å stemme! :D

Elise sa...

Så koselige bilder :)

Ann-Synnøve sa...

Synne var kjempefin på håret!