mandag, september 21

J'ai faim, toujours

Kjempefine helgen. Alle helgene er egentlig ganske så fine nå for tiden de. Selv om denne helgen var uten kamera, siden laderen har tatt bena på nakken og rømt fra meg av en eller annen grunn. Så her kunne det ha vært bilder fra bursdagen til Eline, sykkelturer, Picasso med Jørgen og Anders og Enya sent på søndagskvelden, High School Musical halve natta, knaskepizzaer, masse te, Anders og Veronica som spiller Pokémon, Veronica som prøver å vaske og rydde, Kristine som kutter seg litt for mye i fingeren og må sy, MT og Veronica som lager bursdagskort til Eline med noteark og lighter og kler på Veronica morsomme klær, Jørgen og Veronica som henter sykkel som Jørgen har satt fra seg på jernbanen med nøkler i kurven fordi toget snart gikk og som kjøper Dagbladet og supergode muffins på Shell, og Jørgen og Veronica som sovner til High School Musical i stua og våkner mer uthvilt enn noen gang. Men nei, det ble ikke noen bilder av det, så her er noen fine fugler jeg skremte til å fly, og som egentlig er fæle og ekle istedet.Og det her bildet fordi jeg bare liker det, og vi to skal forresten sykle til Oslo en dag, men store fine rare sykler
I første time i dag hadde vi gym, jeg mener, hvem har gym i første time på en mandag?! Og det var iskaldt, men vi løp og lekte stjele-hale-leken og hadde frisbee-rugby (hvordan i granskauen skriver man frisbi?), så det var egentlig litt gøy. Utrolig nok begynner jeg å ikke hate gym like mye. I dag rakk jeg å dra hjemom å skifte og spise Twizzlers også. Mmmh. Så nå går jeg med skinnjakke og ser skummel ut. Jeeez!
Hva har dere gjort i helga? Har alle andre hatt det like fint?

2 kommentarer:

Aina sa...

Åå, ble nesten litt misunnelig på helgen din, helgen min har vært veldig fin den også daa, men. Og frisbi bare er frisbi i huet mitt.

Synne Helene sa...

Mer info om Kristine som kutter seg for mye?
Jeg maa bare si at jeg elsker gym dette aaret, bare fordi jeg ikke har det i det hele tatt :)
Grei nok helg hadde jeg, litt mye lekser, men fin kinofilm og en liten overdose popcorn.