torsdag, september 17

Parti

I dag var vi på fotoekskursjon til Horten og Preus fotomuseum med fotoklassen, og jeg tok omtrent 200-300 mer eller mindre vellykkede bilder. Selvfølgelig klarte PCen min å opppføre seg som en overkjørt mark og late som den overførte alle bildene, samtidig som jeg formaterte minnekortet. Så nå sitter jeg her med 70 bilder fra før vi kom til Horten. Jeez. Og MemoryCardRecovery-programmer er bare teite.
Gul bil. Fargekontraster? Brudd i møsteret, blablablaKristin, og noen biler som hadde lyst til å lage bilreklame

Formkontrast? Stor og liten og skygger og lys og høst og og treet hadde pynta seg med lilla sløyfe for meg, eventuelt kan vi si at jeg pynta treetLæreren vår er søt og leker med trær og balanserer på fortauskanten og er ganske så bra egentligOgså har alle andre BRA bilder rømt. Ikke skyld på meg, eller, bare litt.

Nå er det helg igjen også, jeg synes uka består av helger, og noen torsdager for tiden! I dag hadde vi pilates med ball, og jeg må ha fått verdens sykeste magemuskler og kommer til å våkne med superstøle lårmuskler, og alle andre muskler som eksisterer, i morgen. Gleder meg. Og med gym på begynnelsen av dagen da gitt.

4 kommentarer:

Aina sa...

dakar, lykketil i gymmen ♥

Hildee^^ sa...

Fine bloggen ! Og så så jeg har du hadde BARE EN KOMENTARER, så da måtte jeg nesten komentere sånn at du fikk : BARE TO KOMENTARER <3:P

Veronica sa...

haha. fail

Veronica sa...

ja, fra din side iallefall jørgepørgen!