torsdag, oktober 1

Paresseux

Jeg er lat. Så lat at jeg sitter i sofakroken med dyna og spiser en hel firstpricesjokolade for meg selv, og spiller litt piano en gang i mellom, og spiser, og gidder ingenting jeg har lyst til. Neida, jeg har faktisk gjort litt av hvert jeg, i går var vi på secondhand-shopping, selv om vi ikke kjøpte så mye, og jeg har spist kjempestor ShaveIce, og nå skal jeg se på premieren på True Blood på nrk3, selv om jeg faktisk har sett de første episodene før. Jeg var ikke så flink til å ta bilder den dagen, men det gjorde andre fine folk, men de ble ikke så tydelige da da (Mathilde tok bilde av en postkasse også, men den ble visst ikke med likevel)Synne har klipt håret sitt og er søtOg på unika fant vi docs med fint flagg på, bare dumt de var så småOg fine Kristine spiser solbriller til frokost og lunch hunOg alle bildene er rosa, fordi det er oktober, og man kan støtte en god sak, litt iallefall.

5 kommentarer:

Sigrid sa...

Det var en koselig dag :)
Det ser ut som Kristine røyker pipe hihi

Thea sa...

Så fin synne ble på håret!!:)

Synneopsis sa...

Har Synne klipt seg? Stilig=)
Støtt en god sak!

Jørgen sa...

fine fine synne på håret sitt!

JEG HAR SAVNET DEG, VERONICA!(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Kristin sa...

sv. jeg sendte på mail på mandag og fikk svar mandag kveld! :)