mandag, september 14

Le soleil brille, quand il est sept heures et samedi

Denne helga har jeg vært altfor filosofisk og tenkt altfor mye samtidig som jeg har spilt kjempemye, og flere konserter, på sopransax, altsax, tenorsax, og til og med barytonsax for første gang på ett år omtrent, kanskje to. Og jeg har sykla rundt hver dag, gjerne med Kristine eller Julie på bagasjenmammaen min har tatt litt bilder med kameraet mittselv om jeg synes at jeg tar litt bedre bilder noen gangerog kameraet på egenhåndog sola var kjempesterk, og fin, og flytta seg fortog julie er flink til å ta bilder, sammen med den fine solaog nå burde jeg sove, men jeg har akkurat skrevet ferdig norskessayet mitt som ble kjempedårlig, og måtte være basert på sitat fra Sokrates om hvor fæl ungdommen var. Jeezzz, jeg hater norsk, nå skal jeg kanskje sove, ja det skal jeg. Selv om Jørgen sitter oppe for å se Prison Break i reprise.

5 kommentarer:

Synneopsis sa...

Gjett hvem som ikke har norsk på skolen, og heller ikke kommer til å ha det på noen måneder?

Aina sa...

Du er heldig Synne!
Og det er fantastiske bilder du tar Veronica.
Og ikke stopp å blogge pågrunnav få kommentarer, du skriver så fantastisk bra!

Anders sa...

Trenger du kommentarer for å fortsette å blogge?

Veronica sa...

Ja

Jålie sa...

fine, hele, grønne buksa. ja veronica
er allerede klar over hvor godt hun skriver, det er flott!! trettisju tomler opp :):)