tirsdag, september 15

Mélancolie

Fotostunt. Jeg må alltid velge det vanskeligste, selvfølgelig. Melankoli. Jeg kan ikke bare velge noe litt mindre abstrakt, noe jeg faktisk vet hva er, avskjed, tomhet, råskap eller enshomhet.Skolen har kameraer vi får bruke også, men jeg liker dem ikke, for de liker bare å ta bilder der det er lys.Ikke det at kameraet mitt er så mye bedre, men det har ingenting å si uansett.Vi fant den beste måten å ta seg frem påog Eline ville ta bilde av fuglebæsjen på parkeringsautomaten, selv om vi ville bli tatt bilde av, og NEI, vi har ikke ringer under øynene, vi har sovi MASSEMASSEMASSE, flere timer hver natt!Happiness?Og i dag sovna jeg på toget både til og fra Olso og Enya var søt som kom og tok oppvasken vår og jeg er så trøtt at jeg sklir av stolen og vi burde legge oss, men vi har alltid noe å gjøre, og jeg begynner sent i morgen, og jeg heter 維羅尼卡 på kinesisk. God natt, drøm spennende.

4 kommentarer:

M.T. sa...

Yayz, dette var litt kos :-P masse bilder! og jeg ser litt rar ut, kanskje jeg må bli vandt til det. kanskje jeg skal kommentere med enda en melding

Synneopsis sa...

Likte bildet med Kristine på :) De andre også, men det med Kristine ved vannet var best.

Eirin sa...

oi.. må si det siste bildet der var en smule skummelt. litt mega falskt kanskje? men resten var fint :D

Aina sa...

Sov hvis du er trøtt! :]
og tog er fine.
og jeg skulle skrive noe som jeg ikke husker nå lengre.
også kom jeg på det. Du tar pene svarthvitt bilder.