fredag, oktober 9

Au revoir!

Je vais aller à Paris dans la nuit! Jeg gledergleder meg, selv om jeg egentlig ikke tror noe på at jeg skal være i Paris i fire dager fremover. Ikke noe mas om lekser og rydding og konkurranseøving (noe jeg vel kanskje burde tenke litt mer på) Bare gå rundt i gatene i Paris og snakke fransk og ta masse bilder og kjøpe fine klær og helst finne en korsettbutikk og kjøpe noter i små søte notebutikker og spise altfor mange Pain au Chocolat hele tiden og finne fin vinterjakke og sko og masse flere klær og og og og jeg gidder ikke å sove nå for å stå opp halv tre! For en gangs skyld kommer jeg til å savne folkene her også, selv om det bare er snakk om fire dager. Når jeg tenker meg om er dette kanskje den eneste gangen jeg er i utlandet uten at det er konkurranse eller konsert eller noe som helst, jeg skal ikke engang kjøre fly med saxen!!

og ja, det var her det skulle vært bilde av Eiffeltårnet fra i fjor eller noe, men pcen min har ikke slikt tilgjengelig i dag...så jeg slenger med ett random bilde av rare lysekrona hjemme på Konnerud

paris paris paris paris! (dere får kjede dere hjemme i kaldeNorge uten meg dere)

5 kommentarer:

Synneopsis sa...

Eller i kalde USA uten deg. Håper du får det kjempefint i Paris, og vit at jeg er mer misunnelig enn du skulle tro var mulig.

Ordbekreftelse: NEDISE
Passer fint siden det var is og snø ute i dag da jeg skulle gå til bussen.

Aina sa...

god tur! :)

Elise sa...

Du får ha det kjempebra i Paris! :) Jeg misunner deg ikke i det hele tatt, mye bedre å vandre ute i Norge i -3 grader å få frostskader! :)

Jørgen sa...

SAVNER DEG SÅ FORBANNA MYE! Og hele Tjukkebo er ryddet klart til du kommer tilbake og forteller om alle dine fantastiske opplevelser! Leiligheten er ikke det samme uten deg, selv om Anders gjør et hederlig forsøk.

Oppsumering? Jeg savner deg.

eirinsurr sa...

sv: Nei, si det? Takker, og velkommen hjem skal du være. Heldige unge. ikke misunnelig i det hele tatt.