onsdag, oktober 7

Je pense que je suis un amibe

Franskprøven gikk mildt sagt dårlig. Halve klassen skjønte ikke oppgaven engang, og ingen klarte å skrive særlig mer enn en side. Foto var mye finere, inspirasjonstime med fine bilder og fin musikk, Sigur Rós! Og ut for å ta bilder, jeg tok 187..

Ja, se på oss, vi har kameraer, vi er fotoklassen, vi løper rundt og tar bilder mens de andre har kjemiKontraster og lys er gøyOg denne fjæra lå på gulvet og hadde kjempelyst til å bli kjent, så jeg lot den bli medEtter skolen har jeg gjort alt jeg ikke skal gjøre, ingen lekser av noe slag, ingen pakking til Paris, minimal spising av fin mat, maksimal spising av sjokoladeboller (Anette får ikke selge fler bokser til meg nå), littegranne øving og for mye sofasitting. Jeg blir deprimert, noe må gjøres! Men hva, hvordan bli flink til å gjøre alt?

2 kommentarer:

Synneopsis sa...

Wish I had fotofag too...

Aina sa...

selvdisiplin :)