onsdag, oktober 14

Paris, je ne sais pas si je t'aime, juste en peu

J'ai parlé beaucoup français. J'ai pris trop de photos. J'ai mangé trop du pain au chocolat, et d'Oreo, et du chocolat. Mais, je n'ai pas acheté trop beaucoup. Voir les photos. Oui, assez de français.

Jeg spiste en forvokst makron, og den var ikke så god som jeg trodde den skulle være
Jeg fikk nye sko, og søsteren min tok bilder av alt hun så
En mann solgte hunder til 2€
Jeg satt på trappa under Sacre Cœur
Noen som tror de har en fjern anelse om hva dette kan forestille?Og Eiffeltårnet er jeg blitt litt lei av, så hvis du absolutt må se hvordan det ser ut med ny farge på lysene, så får du trykke her.
Og vi var på marked, flere markeder, noen med masse fine klær, og noen med mat og mange med gamle ting og noen hadde finefinefine korsetter til bare 600€, noe jeg selvfølgelig hadde råd til, og noen var bare teite. Også var det fine folk som gikk rundt med kakekjolerOg jeg satt i en trapp med mange fine blomster rundt på MontmartreOg fra flyet kunne man se Drammen og Oslo og hele Norge lyseOg dette var ikke halvparten av de bildene som ikke var stygge engang, en gang kommer det kanskje flere. Så da skal jeg ikke ødelegge det lange fine blogginnlegget med å si at Paris er teit fordi de ikke har fine klær jeg kan kjøpe som ikke er superdyre og har dårligdårlig kvalitet, og at folk går rundt og er konservative med olabukse og grå genser og slikt, det skal jeg ikke si.

2 kommentarer:

Elise sa...

Ååå, jeg vil også til Paris! :P
Fint du hadde det bra da! :)

Aina sa...

ååå ådet høres kjempe fint ut! <3