lørdag, oktober 24

I don't know what to feel anymore

Revolusjonerende blogginnlegg

I dag skal jeg rydde. Rydde masse. Og helst skulle jeg hatt speilrefleksen og tatt noen flere englebilder, ettersom de eneste jeg kanskje kan bruke er noen av teite duer, for fotolærerene er uenige om alt. Og jeg skal lage korplakat for OD-koret siden jeg er så superkreativ og sånn. Og spille sax og piano, og rydde litt mer, og sitte her og synge Regina Spektor helt til Jonathan og Thomas fra Spotify kommer og ødelegger alt. Det er lenge siden jeg har hatt en sånn lørdag uten stressing til Oslo og konkurranser og konserter og øvelser. Og Jørgen er i Trondheim med Anders, så jeg er litt alene, selv om Eline sov her i natt og Kristine hadde med seg ny oppvaskbørste og hjalp meg med all den ekleeklekleklekle oppvasken i går.

Lalala, her er en gjeng av de 287 bildene jeg tok på onsdag, teite dagen da jeg skulle ta alle "Engler i Drammen"-bildene og endte opp med sitte i sofaen hele kvelden.

Engler

Engel

Engler

Engler

Engel

Det er så mange engler overalt, og jeg vet om mange flere. (og jeg liker å tro at livet mitt ikke er så fint?!)

2 kommentarer:

Jørgen sa...

Livet ditt er vel så fint som det går an!? Om ikke, har du iallefall meg. Hihihi, lenge leve egosentrisisme (er det et ord?)!

Du er en engel. En av de største. (Og jeg elsker at du rydder. DU E FLINK)

Jeg gidder ikke finne de svarte, fancy facebook-hjertene, sååååååå jeg skriver "<3", og håper du blir fornøyd.

eirinsurr sa...

Fine engler! likte det første bildet jeg :)