onsdag, oktober 7

Deux cents

Blogginnlegg nummer 200! Nesten litt skummelt. Jeg har akkurat spist en halv boks med julesjokoladebollegreier og skal ha franskprøve som er en gammel eksamensoppgave, det lover jo veldig godt, eller ikke. Oppgaven er stor og stygg og på fransk. Jippijippi. Derfor er det flott at jeg bruker tiden på å blogge istedetfor å begynne på prøven. Jeg har mista all konsentrasjon i det siste, det blir fint med en miniferie til Paris på lørdag, Paris Paris Paris Paris! Da skal jeg kjøpe mange fine ting, mange fler enn Jørgen hadde meg seg fra London!

Sånn ser størstedelen av befolkningen på Tjukkebo ut, litt for lenge etter leggetid en helt vanlig mandagskveld

5 kommentarer:

Elise sa...

Og den minste delen av befolkningen på tjukkebo sover på natta :P

Eirin sa...

weyo! Grattis:D er ikke så langt unna med 155, selv faktisk. litt flaut og innrømme at jeg faktisk måtte sjekke etter at jeg leste innlegget ditt)

fine bildet forresten.

Aina sa...

Trodde du var flink i fransk jeg, men gikk det bra da? (:
og du får kose deg i Paris daa'a :)

Thea sa...

Haha, dette innlegget du skrev i franskprøven. XD
Du var avslappa må jeg si

Synne Helene sa...

Aa nei, jeg blogger for mye, jeg har altfor mange meningslose innlegg og ligger lengre oppe paa den ikke-eksisterende listen over mange blogginnlegg enn det du gjor. I tillegg til dette har jeg blitt daarligere paa aa kommentere. I gode gamle dager kommenterte jeg jo hele tiden. Naar ble bloggen rosa? Var den rosa i gaar da jeg leste dette innlegget? Isaafall la ikke jeg merke til det. Gratulerer med 200 innlegg! Jeg vil virkelig laere meg fransk, etter aa ha sittet midt i en samtale mellom en sveitser og en moldover som begge snakket perfekt, flytende fransk. Fransk er nydelig aa hoere paa. Er det en sjanse for at jeg kan ansette deg som privat fransklaerer naar jeg kommer tilbake?