tirsdag, oktober 20

Ma chambre est en désordre

Jeg har det mest rotete og ekle rommet på Tjukkebo. Har noen sett hvor ille det faktisk er? Jeg har bestemt meg, akkurat nå, for at jeg skal rydde det, og at det alltid skal være fint, og ingen klær på gulvet (jeg er ikke sikker på hvordan gulvet ser ut engang), og jeg skal få meg en stor seng med masse puter og dyner og tepper - som er varm og MYK, og ikke som den halvmeterstore steinsenga jeg har nå, jeg skal få meg ett fint skap der klærne mine kan være, alltid, og en kommode som kan være hvit og ha fine ting på seg, og alt skal bare bli fint. JA. Bortsett fra det, så er karakterene mine teite, konsentrasjon og selvdisiplin er fremmedord fra et annet univers, og jeg ligger to uker etter på fotoprosjektet mitt, Engler i Drammen, og jeg må ta bilder på onsdag. Hvis noen har englevinger og er engler er det bare å si ifra! Også har jeg lyst på verdens beste cappucino, fra Café au Pére Tranquilleog pene kaker i patisserievinduer i Paris.
Hvorfor gjør jeg alltid så mye rart i filosofitimen? I går lagde jeg en rar liten canon for sax/stryke-kvartett..

3 kommentarer:

Elise sa...

Kanonen du skrev i filosofitimen din i går, var skikkelig fin :)
Også var det veldig fint å sove lenge i dag.
Og vi skal bli flinke mennesker som dusjer om kvelden og sover til halv 8. :)

Synne G sa...

Haha, det er umulig å holde gulvet sitt rent for klær :P

Aina sa...

jeg har sett hvor forferdelig det ser ut og det er ikke så forferdelig daa.
Og kaffen så megagod ut og jeg vil på lolitabutikk.