søndag, oktober 18

Je suis......bah

Jeg har spilt i to konkurranser, fått 2 andreplasser som solist, to førsteplasser med kvartetten. Og vært på innflytningsfest og bursdag, og lagd kjeks sent på natta, og og og. Og jeg har blitt utfordra, men jeg har egenltig ikke så superlyst til å gjøre den akkurat nå, for da må jeg rydde opp i den eksterne harddisken for å finne to bilder jeg liker og ett jeg ikke liker, og skrive ti ting om meg selv, og utfordre tre til. Og jeg har lyst til å endre på bloggen, og finne på noe genialt og kreativt og...ingenting, hva?

Fine La Defensefontena

7 kommentarer:

Aina sa...

SV: jaa, utfordirng :) og takk !
Gratulerer så masse du også, igjen, vennen! :)

Elise sa...

Gratulerer kjempemasse med 2 andreplasser og 2 førsteplasser!
Du er flink! :)

Elise sa...

og så måtte jeg bare nevne den morsomme ordbekreftelsen som kom etter på:
arksitt

eirinsurr sa...

Gratulerer massemasse! :D

Jørgen sa...

fire meloner gikk over en vei. så ble den ene påkjørt. da sa de to andre til den tredje at de skulle ønske det var den som ble påkjørt. den ble lei seg og..... nei, orker ikke å mobilisere nok krefter til å finne på en avslutning. uff, alt er vanskelig når man ikke føler man har noe å komme med. og gidder ikke å skrive gratulerer, eller noe. det holder at du vet hva jeg synes om deg. ♥ og det vet du!

♥ u

Sigrid sa...

Bildet var superfint!
Grattis med 1. og 2. plass:D
Du kan ha konkurranse, hvor jeg kan vinne?

Henriette sa...

Du har en flott smak på filmer må jeg si. En flott og interessant blogg også :)