søndag, desember 27

Chatons dans l'arbre de Noël

E-kullet, det femte kullet til Linnea. Ellie, Echo og Elvis. Jeg elsker kattunger. Se hvor fantastiske de er! Første kattungene som er så flinke til å klatre i juletrær, jeg måtte kaste fra meg frokosten og løpe halve huset rundt for å finne speilrefleksen.
Også elsker jeg speilreflekser litt.

Og juletrær er ganske fine de også.

Og ferie er fint, det er bare litt uvant å bo hjemme.

Og etterpå, da skal jeg på Sherlock Holmes.

Og i morgen skal jeg kjøpe korsett, og på dko og henge opp tusen plakater om fyrverkerisalg og bære tusen esker med fyrverkeri og kanskje sove på Tjukkebo igjen.
Eneste jeg ikke har gjort så mye som jeg burde og ville i ferien er å øve, og ta bilder til CoverArt.. Og om en måned skal pusene selges, noen som vil ha verdens søteste dyr?

9 kommentarer:

Elise sa...

Søte pusene ♥
Og jul, juletrær og ferie er kjempefint :D

eirinsurr sa...

utrolig fine bilder, og utrolig søte puser :D

Aina sa...

så söte bilder! skal du kjøpe ordentlig korsett?! :D

Daniel B sa...

Herlige bilder!!

Synneopsis sa...

Nydelige små kattepusene. Jeg vil ha en, men jeg tror ikke egentlig jeg får lov... :(Jeg kommer til å lagre et par av de bildene på pcen, de er den typen bilder man bare vil ha, så søte, morsomme og fine.

Tenkte forresten jeg bare skulle si at headerbildet ditt ikke vises på min pc lenger, nettleser Opera. Vet ikke om den skal være sånn eller ikke, men det ser litt ut som om noe er feil.

Elise sa...

Kan ikke vi adoptere Ellie til Tjukkebo? JAJAJA, vær så snill!?

Og når jeg kommer hjem skal vi ta så masse bilder med speilrefleksen min at vi kommer til å dø. Litt.

Elise sa...

Hahaha, veldig morsomt. Av en eller annen merkelig grunn var jeg logget inn på Elises profil. Uansett. HEI. Jeg er Jørgen.

Elise sa...

Måtte bare si at jeg fikk dings som ordbekreftelse ♥
(Elise)

Enya sa...

ååå så søte!!
jeg stemmer også for at de blir med til tjukkebo, for jeg vil leke med dem! :D