torsdag, desember 31

Étoiles

Jeg er på Tjukkebo igjen! Det er litt rart og litt fint og litt kaldt og litt koselig og vi har sett på superrar film og spist pizza og sjokolade og i morra er det nyttårsaften!

Jeg har tilbrakt de siste dagene sammen med krutt og barium og kadmium og andre ting.
Jeg har sett superkul ut i megasko og megakjeledress, og blitt supersterk, for jeg bærer faktisk rundt på alle eskene med sprengstoff når jeg ikke sitter på dem. Også har jeg tatt bilde av totusen og femti kroner Og jeg kommer til å gråte når jeg må gi tilbake speilrefleksen til skolen, for jeg liker den altfor mye selv om Jørgen har fått seg en megakul speilrefleks, men den er dum, for den skjønner jeg ingenting av, men jeg skal kanskje bli venner med den en dag. KJØP FYRVERKERI HOS OSS DA, selv om ingen skjønner hvor det er, iallefall nederst i samme bygning som bowling1, men ikke dra på dag's marked, de er teite bare. Følg de rare oransje plakatene jeg og bestefar har laget.

Tralala. Jeg får blogge nyttårsblogg eller noe en annen dag, jeg. Kanskje. GODT NYTTÅR!

4 kommentarer:

Jørgen sa...

Første kommentar!

Aina sa...

du gråter jo aldri, hvordan kan du gråte over kameraet ditt dada(som ikke er ditt prakrisktalt)?
og jeg forventer ikke svar som forrige gang, nei :)

Daniel B sa...

Godt nytt år :)

eirinsurr sa...

Godt nyttår! <3