tirsdag, desember 22

Froid et seul

Det er kaldere enn noen gang. Ute. Inne. Overalt. Men det er snart jul. Jeg forstår det ikke. Snart skal jeg hjem og bo der i flere dager! Jeg har jo ikke sovet lenge på flere måneder, et halvt år! Og jeg har ikke blitt kjent med kattungene engang, de kommer til å hate meg. Stakkars småpuser.

Det er julegaver og poser og julegaveting i hele stua. ENDELIG er det fyr i peisen også. Men, jeg har akkurat fulgt Jørgen til bussen (med tusen sekker og bager og vesker og trillekoffert og en gjeng store julegaver), så nå sitter jeg her alene og skal ned på middag hos mormor en tur. Det kommer til å bli en rar uke det her, ikke noe Tjukkebo, ikke noe skole, ikke noe Jørgen (du vet hvor mye du betyr, selv om jeg er teit noen ganger), ikke noe spise-altfor-mye-altfor-sent-på-kvelden-og-sove-i-stua-i-en-liten-sofa-anføtes, rart.

Ja, jeg ble faktisk ferdig med julegavene, så vidt. Og jeg skrev en haug, liten haug iallefall, julekort. De fleste teite parodijulekort, men ett par litt fine. Så. GOD JUL ♥

5 kommentarer:

DB sa...

God jul :)

Aina sa...

God Jul!<3

eirinsurr sa...

God Jul, og takk for kortet! (se, jeg kom meg inn til slutt! )

Jørgen sa...

♥ Ja, jeg vet det. Selv om du er teit noen ganger, og jeg er teit noen ganger, og alle er litt teite noen ganger.

Håper du får en strålende jul, en fantastisk romjul og en HERLIG nyttårsaften (sammen med meg) og DET BESTE året i 2010 (fremdeles sammen med meg, iHope)

ILU

PS. Jeg ble litt satt ut, litt rørt og litt.. alt, ja, nå)

PPS. Jeg savner deg allerede! Rare, rare uken.

Elise sa...

Kaldt er dumt. :(
Jul er fint :D

God jul ♥