torsdag, desember 17

Froid, trés froid

Det er iskaldt. Det er en uke til jul. Jeg har litt mer enn tre gaver igjen. Tror jeg. Jeg har altfor altfor gode venner. Aina som hadde fri i fordypninga og dro og støvsugde Tjukkebo og rydda, Daniel som ga meg restene av pizzaen til julekortet, Elise som endelig vaska opp og og og og og og jeg er glad. Og litt kald. Og er ikke så glad i fotoprosjekter, jeg mener metaforer som ikke er for åpnebare, kontraster, liv og død, håp, blablabla. Men det blir vel fint. Uæh, det er en uke til jul. To uker til nyttårsaften. Æ. To dager igjen på skolen. Julekonsert. Julaften. Juleferie blir fint.

Vi har fått juletre av mormor. Det er lite og rart og skeivt og morsomt, og gjemmer seg litt for kamera, og ser på tv hele dagen. Gjenspeiler de det bor hos...? Aina er søt!Disse fine blomstene elsker jeg!! De bor inni en diger vase som mamma kjøpte for 20kr. Me like.

19 kommentarer:

Elise sa...

Jeg liker dette veldig! :D ♥
Og juletreet gjenspeiler virkelig oss som bor her.

Jørgen sa...

HEI
Hater deg

Jørgen sa...

Spesielt siden du nevner Elise og ikke meg. Elise er på Tjukkebo EN dag på to uker, og meg ser du hver dag.

Brenn i evig helvete, horemamma

Jørgen sa...

Og nå skal jeg spamme med åttehundre kommentarer så det ser ut som mange leser bloggen din, selv om ingen egentlig gjør det...

...fordi de hater deg.

Jørgen sa...

Feit og stygg. Passende beskrivelse.

Jørgen sa...

Og alle vet at de som er stygge er dumme! HALOO?

Jørgen sa...

Nei, kjenner jeg er kjempefornærmet nå. Du ødela hele dagen min.

Kanskje jeg flytter med Hannah. Så sitter dere i Tjukkebohølet som sakte men sikkert gror igjen av skitt og lort og faenskap.

Jørgen sa...

Jeg synes moren og faren og lillebroren og lillesøsteren og mormoren og morfaren og katten og kattungene og bordet og stolen og veggen og taket og tapeten og speilet og kniven og lorten under senga og midden på lorten og støvet på ryggen til midden og støvet på støvet på ryggen til midden betyr HUNDRE GANGER MER ENN DEG.

Jørgen sa...

...den egentlige grunnen til at jeg er utrolig fornærmet og har lyst til å helle solo over hele deg?

Jørgen sa...

Du lukter vondt.

Jørgen sa...

Men den egentlige, egentlig grunnen...

Jørgen sa...

...(og nå er jeg faktisk seriøs, og det ser du på ansiktsuttrykket mitt fordi jeg sitter rett ved siden av, og du kjenner meg)...

Jørgen sa...

...den egentlige grunnen...

Jørgen sa...

...vet du veldig godt fra før.

Synneopsis sa...

Jeg likte dette innlegget. Jeg liker bildene. Jeg likte det veldig godt, men så kommer jeg hit inn på kommentarsiden, og her var det ikke mye positivt.
Og forresten, hvordan kan dere ha bare to dager igjen av skolen? Gjelder det for alle. Jeg skal på skolen i morgen som er fredag, mandag, tirsdag OG onsdag (!). Det er jo helt feil rett og slett å være på skolen denne dagen. Heldigvis blir de siste dagene mye filmtitting, spill, leker og kanskje en snøballkrig hvis snøen ikke regner bort (og en matteprøve og en Grapes of Wrath-prøve på tirsdag, men de velger jeg lett å se bortifra). Jeg likte det du skrev om juletreet, og bildet var søtt :) Gi juletreet personlighet :)

Daniel B sa...

HÅPER PIZZAEN SMAKTE <3

Aina sa...

Det er juuuuuuuul!

Elise sa...

Nå tenkte jeg : wow! 17 kommentarer! og så er det bare Jørgen som leker..

Anders sa...

Hehe, også har du slemme venner som ikke kommenterer på bloggen din =(