onsdag, februar 24

Magnifique

ÅH, FANTASTISKFANTASTISK (kristine er fin selvom hun ikke har øyne og sånn, ja?)
Den beste maten i hele verden er på aroma india. Helt sant! Jeg har gått opp tusen kilo tror jeg. Men det var så verdt det.

Bortsett fra at alle i bygningen får hosteanfall når servitøren går forbi med altfor sterk mat (som freser og ryker!) og sånn, men det er da bare gøy.

Nå hater jeg vinteren igjen, for nå er det for kaldt, overalt. Og det bråker så altfor mye når man går, hvis jeg ville at det skulle høres ut som om jeg går på isopor hadde jeg vel funnet litt isopor å gå på? Det får ikke lov til å være så kaldt i morgen, da skal vi nemlig på Kongsbergmarken og drikke verdens beste bringebærsaft - hvis den ikke er der i år løper jeg hjem med en gang.

4 kommentarer:

DB sa...

SÅ HERLIG!

O: gonis, hahaha

Elise sa...

Ikke løp hjem selvom ikke bringebærsafta er der da, det er jo alltid så hyggelig i Kongsberg, spesielt i Bevergrenda! :D

Jørgen sa...

Liker dere! Og Kongsbergmarken er superkult. Ulrikke og jeg ble BARN, kjørte MASSE karuseller og brukte alle pengene vi ikke hadde på å ikke vinne bamser fordi det er umulig å vinne bamser på sånne steder og fordi kloa var teit.

hei lang setning

Elise sa...

Haha! Måtte bare si at ordbekreftelsen min var : saftt. Tilfeldig? Neppe...