mandag, mai 24

vin og såpebobler

superfin helg. med bursdagslørdag, fine folk og fine gaver og cava og såpebobler, og oppstilt familieportrettog fredagspicnik med elise og bena i været og litt comeback og litt falafelspising med andre fine folk, som jørgen og eirin og elise, og fine filmer, og rare filmer (franske sære tegnefilmer som trillingene fra belleville, og svigermonster, og SE OPP - verdens beste film!) og bussfortog til kongsberg og fra kongsberg og hokksund og stekt spaghetti og rødvin og fint og flott med han her og så kom jeg til drammen alene og fant ingen sykkel på stasjonen, for den hadde visst noen veldig lyst på i natt (det var bare ulykkessykkelen til søsteren min så det går fint), men på hybelen møtte jeg dette og tenkte for tusende gang at jeg skal rydde i dag, da også vasket jeg endelig alle klærne mine og hang de ut til tørk, og dro til sande for å spille med sax pistols - ja verdens beste navn, og nå regner det og klærne mine kommer aldrialdrialdri til å overleve og jeg hoster.

FIN HELG!

6 kommentarer:

Jørgen sa...

hurra murra burra for fine helgen og fine du!

Elise sa...

fine helgen :D:D
o: wagons

Synneopsis sa...

Jeg ville vaere der paa bursdagen! Flott at det ble en fantastisk kveld og helg!

Er SE OPP det samme som UP? den var isaafall soet og trist paa samme tid :)

eirinsurr sa...

LIker det, med facebook-tommel-opp. :)

Synne G sa...

Bursdagen din var morsom!
Liker det oppstilte familiebildet! :D
Vi er virkelig sure og...heheh

Aina sa...

Vasking av klær i regnvær er fint og familieportrettet var fint. Mhm.