onsdag, mai 26

te med blå blomor och honung


en. jeg vil drive med musikk resten av livet, for musikk er fantastisk og viktig og rett og slett alt. jeg vil drive med musikk resten av livet, men akkurat nå klarer jeg ikke å se for meg at jeg skal bli utøvende saxofonist, leve av å bare spille saxofon (ooooooooog saxofonfliser er nesten FOR stress, og for deprimerende) og man blir sliten og det er få jobber og blabla - selv om hvis jeg jobber hardt nok kommer det til å gå bra, men jeg vil drive med musikk resten av livet uansett, i en eller annen form

to. jeg vil studere iallefall fem år i Århus, på musikkonservatoriet og bo i en fin liten leilighet og sykle rundt på sykkel og slippe å tenke på noe annet enn musikk

tre. jeg har litt lyst til å bo her alene neste år, ha rommet mitt som øverom fylt med musikkinstrumenter og noter, sove på rommet til jørgen og ha te og vin og bilder og såpebobler og stearinlys og blomster og fine ting over alt, og bli supersosial og invitere folk hit på te hele tiden, og ha kjoler på veggen og papirsommerfugler i taket


og masse andre ting har jeg innsett om meg selv imens jeg har drukket svensk te i løsvekt med blå blomster og honning i fra verdens fineste største kopp som jeg fikk til bursdagen min, ååååh

6 kommentarer:

Elise sa...

Te og musikk og sånt ♥

Jørgen sa...

kjoler på veggen og sommerfugler i taket ♥ pent skrevet

og jeg tror det blir kjempefint her uten blå pasta og rot overalt. og du har hundre kvadrameter å boltre deg på, mens jeg har verdens minste hybel hvor jeg kun har plass til meg selv (og eline og eirin, selvsagt).

og fineste bildet. og likte innlegget, musikk it is! selv om jeg ikke tror det kommer til å bli superenkelt å alltid tenke på musikk, ettersom du har altfor høy sosial intelligens til å kun tenke på én ting. men mye kan vi tenke på det! og kanskje vi bor i en liten leilighet vegg-i-vegg. eller kanskje ikke i det hele tatt. selv jo, det tror jeg nok. nesten

og værsågod for lang kommentar, følte bare for å uttrykke meg. du er fin ♥

(og må bare si at ordbekreftelsen ble suppe, ettersom du skal lage tomatsuppe til meg nå)

Jørgen sa...

og neste ordbekreftelse ble sangs, så kanskje vi skal synge med didrik solli-tangen! hurramegrundt. SLÅ AV TVen!

og selvsagt er det plass til deg i den nye leiligheten også, larvebarn! vi må jo ha et sted å vorse før vi drar på fest her!

♥ igjen; du er fin

Synneopsis sa...

Men hvor skal Joergen bo da?

Aina sa...

Dette liker vi litt. :}

eirinsurr sa...

weeeee, jeg skal komme på te!