tirsdag, november 30

hvaskjerf

vinduene mine blir fine når det er kaldt og jeg kan sitte og se på dem kjempelenge og det er nesten som å se på et kart over en egen verden
og jeg tror det er vinteren og kaldt som gjør at jeg plutselig går fra å ha det stress og altfor mye å gjøre og ikke tid til å leve eller øve eller noe som helst, til å aldri ha hatt det bedre, og kanskje hatt noen av de beste og innholdsrike helgene på lenge. opp og ned heletiden. veldig. og jeg er ikke laget for å sitte hjemme hele dagen og skrive gymlogger og lese historie og engelsk og skrive norsk, skolen dreper. da er det fineste i verden kafé og te og fint med finefolk.
og om to timer er det desember og advent og snart jul og snart nyttårsaften og snart prøvespill og snart eksamen og snart russetid (HJELP RUSSEKORT NÅR?!?!?!) og hva skal jeg gjøre med julegaver?!

(og i natt leste jeg ut mnem. og den ååååååååå. ja.)

2 kommentarer:

Elise sa...

Finevinduet.

Synne G sa...

Har du slutta å blogge? :O